Podmienky vrátenia a refundácie

Naše zásady vrátenia tovaru trvajú 14 dní, čo znamená, že máte 14 dní od prijatia tovaru na to, aby ste nás kontaktovali, ak chcete tovar vrátiť. Ak od nákupu uplynulo 14 dní, bohužiaľ vám nemôžeme ponúknuť vrátenie peňazí alebo výmenu.Aby ste mohli tovar vrátiť, musí byť nepoužitý (nezmontovaný) a v rovnakom stave, v akom ste ho dostali. Musí byť tiež v pôvodnom obale. Pred vrátením položky nás musíte kontaktovať, ak tak neurobíte, je možné, že nebudeme môcť spracovať vrátenie peňazí. Nezodpovedáme za tovar vrátený bez predchádzajúceho kontaktu alebo povolenia z našej strany, ktorý je poškodený alebo stratený.

Povolené vrátenie

Po autorizácii vrátenia dostanete e-mail od nášho tímu pre vrátenie tovaru s číslom vrátenia a pokynmi, čo bude nasledovať. Na vrátenie tovaru do nášho skladu máme 30 dní od prijatia tohto e-mailu, potom sa vrátenie peňazí uskutoční podľa nášho uváženia a tovar vrátený alebo vrátený mimo tohto časového rámca bez predchádzajúceho povolenia môže byť odmietnutý a vrátený odosielateľovi, čo môže mať za následok, že budete musieť zaplatiť ďalší poplatok za kuriéra. Objednávky nevraciame, kým vrátený tovar nie je prijatý a spracovaný naším skladom.

Originálne balenie

Ak je vrátený tovar POUŽITÝ, POŠKODENÝ alebo nie je v pôvodnom balení, nemôžeme vám vrátiť peniaze v plnej výške a bude vám účtovaný poplatok vo výške 30 % pôvodnej kúpnej ceny, aby sme pokryli skutočnosť, že ho už nemôžeme ďalej predávať. Pred vrátením tovaru odporúčame odfotiť tovar a obal, aby ste si mohli prezrieť jeho stav. V prípade poškodenia pri preprave, ak máte vizuálny záznam o stave položky pred jej odoslaním, urýchlite proces vrátenia a predídete odmietnutiu vrátenia položky z dôvodu poškodenia.Neprijímame výrobky, ktoré sú nebezpečným materiálom alebo obsahujú horľavé kvapaliny alebo plyny. Uistite sa, že všetky výrobky, ktoré vyžadujú benzín, vyprázdnili nádrže a že kábel batérie je odpojený v prípade výrobkov napájaných batériou.Na dokončenie vrátenia požadujeme účtenku alebo doklad o kúpe.Pred vrátením položky kontaktujte zákaznícky servis, aby sme o vrátení vedeli, ak tak neurobíte, môže to mať za následok oneskorenie spracovania vrátenia peňazí.

Ako to funguje pri opravách, kam mám ísť?

Pre opravy a údržbu vášho výrobku navštívte pobočku Halsteren (len po dohode). Nemôžeme zaručiť, že váš výrobok bude opravený okamžite na mieste. Môžeme vám pomôcť len vtedy, ak bol tovar zakúpený u nás. Na všetky naše opravy poskytujeme aj záruku. Našim zákazníkom poskytujeme 50% zľavu na hodinovú sadzbu ! namiesto 60, - ako zákazník BWW 2INVEST N.V. zaplatíte len 30 € za hodinu (bez dielov). Je niečo, čo nemôžeme okamžite opraviť? Potom sa ešte postaráme o to, aby bol váš produkt pripravený do 15 pracovných dní. Potom si môžete výrobok opäť vyzdvihnúť.

Výrobok vrátený po 14 dňoch z dôvodu chyby?

Niekedy dostávame tovar späť, pretože je chybný. Po kontrole našimi zamestnancami sa v 99 % prípadov ukáže, že je to nesprávne. Často sa stáva, že vozidlá nie sú správne namontované alebo batéria nie je nabitá, prípadne jednoducho nie je pripojená. Ak tovar vrátite z dôvodu chyby, ale ukáže sa, že je v poriadku, budeme vám účtovať náklady na prácu a administratívu. Náklady na vrátenie tovaru sú tiež na zodpovednosti zákazníka. Ak sa na vozidle prejaví záručná chyba, opravíme ho a vrátime do 15 pracovných dní. Ak je vozidlo neopraviteľné, dostanete naň dobropis.

Zbierka

V zriedkavých prípadoch zabezpečíme vrátenie a budeme vás informovať o prípadných poplatkoch, ktoré vám môžu vzniknúť pred dohodnutím vyzdvihnutia kuriérom (v závislosti od okolností sa môže účtovať poplatok za vrátenie plus administratívny poplatok 20 až 40 EUR. Poplatky za vrátenie sa môžu líšiť v závislosti od veľkosti výrobku a určuje ich naša kuriérska spoločnosť), o čom budete informovaní pred dohodnutím prevzatia. Dohodneme s vami vhodný deň, ale nemôžeme určiť konkrétny čas vyzdvihnutia kuriérom. Ak zmeškáte vyzdvihnutie, budeme vám to musieť naúčtovať, pretože nám bude účtovaný poplatok za zmeškané vyzdvihnutie. Ak sa domnievate, že sa nezúčastníte na zbere, oznámte nám to čo najskôr a my sa pokúsime zber zrušiť, ale ak to nebude možné, budeme vám účtovať poplatok za neuskutočnený zber.

Sledovanie a sledovanie

Ak si vrátenie tovaru zabezpečujete sami, odporúčame vám využiť službu sledovania zásielky, pretože nemôžeme niesť zodpovednosť za vrátenie tovaru strateného počas prepravy. Ak zabezpečíme vrátenie tovaru, bude účtovaný poplatok na pokrytie nákladov kuriéra, ako aj administratívne poplatky, ktoré budú odpočítané z vrátenej sumy.Zákaznícky servis vás o tom bude informovať pred zabezpečením vrátenia tovaru.Nezabudnite, že výrobok zostáva váš, kým ho úspešne neprevezme, neskontroluje a nepodpíše zamestnanec nášho skladu.

Prijaté vrátenie

Po prijatí a kontrole vráteného tovaru vám zašleme e-mail, v ktorom vás budeme informovať, že sme vrátený tovar prijali. Budeme vás tiež informovať o schválení alebo zamietnutí vrátenia peňazí alebo kreditu na nákup. V prípade schválenia sa snažíme spracovať vrátenie peňazí do 5 pracovných dní. V závislosti od spôsobu platby vám bude kredit automaticky pripísaný na kreditnú kartu alebo pôvodný spôsob platby do 3-7 pracovných dní.Ak ste ešte nedostali peniaze späť, skontrolujte najprv svoj bankový účet. Potom sa obráťte na spoločnosť vydávajúcu kreditné karty, pretože oficiálny prevod peňazí môže trvať určitý čas.Ďalej sa obráťte na svoju banku. Pred zaúčtovaním náhrady často uplynie určitý čas na spracovanie. Ak ste toto všetko urobili a stále ste nedostali vrátené peniaze, kontaktujte nás na adrese service@berghofftoys.com.

Zber a vrátenie (neúspešné zbery)

Ak vraciate tovar, bez ohľadu na dôvod, prečo je potrebné tovar zabaliť, kuriér odmietne prevziať tovar, ak nie je správne zabalený, a my vám budeme účtovať poplatky za neúspešné prevzatie. Je vašou povinnosťou zabezpečiť, aby bol tovar správne zabalený, a my potrebujeme vaše potvrdenie, že je to tak, skôr než sa dohodneme na prevzatí. Dôrazne odporúčame, aby ste si ponechali škatuľu, v ktorej ste tovar dostali, v dobrom stave.